dag 2 doorreizen naar Prizna, Karlobag

26 juli 2014 - Cesarica, Kroatië

Vandaag rond 7.00 opgestaan. Alles weer ingepakt en daarna nog ontbeten. Rond 9.00 vertrokken. Het was rustig op de weg. Bij de laatste afslag voor Slovenië nog getankt. Toen ging het plotseling heel hart regenen. We zijn wel door die harde bui door gereden. In Slovenië ging het ook goed echter halverwege stil staan. Niet een klein beetje maar echt stil staan. Heel veel mensen gingen toen de auto's uit
er gingen zelfs mensen lopen. De file duurde en duurde. Elke keer 100 meter rijden of minder . Oorspronkelijk zouden wij om 14.00 uur aankomen. Het werd 19.30 uur. Na de files kwamen de Tolpoorten in kroatie. Met gigantische bakken kwam het uit de lucht. Ook flinke onweersbuien. Maar we zijn geariveerd. Nu lekker uit eten en daarna is de dag weer voorbij.

1. Jeannelenderink:
    27 juli 2014
    is dat grotehuis kullie overnachting geweest? Jammer dat die 400 km. zo lang duurden .Daar worrd je moe van.Hopelijk krijgen jullie nu mooi weer en kunnen jullie wandelen en zwemmen, en de auto laten staan., want die moet ook uitrusten.groetjes papa en mama