dag 14 Paklenica en Zadar

7 augustus 2014 - Karlobag, Kroatië

Wat stormde het bij het opstaan. De zee ging enorm tekeer.
Vandaag gingen we naar het nationaal park Paklenica en de plaats Zadar.
De weg naar Paklenica toe loopt langs de kust. De ene bocht heb je nog niet gehad of de andere bocht is er al weer. En wat kan hier een wind staan.
Dit park is weer anders dan de andere nationale parken. Ook hier veel rotsen maar dan steil omhoog. Er was een mooi pad doorheen. We hebben een deel gelopen ervan. Er zijn veel punten waar mensen aan touwen omhoog klimmen.
Daarna doorgereden naar Zadar.
alleen in de oude binnenstad rondgedwaald. Wat een prachtige stad. Dat zeg ik niet gauw. Heel gezellig ook al was het druk. Er waren straat artiesten. Heel veel winkeltjes. Ook mijn aanstaande boot lag al aangemeerd.Pas laat aten we in de stad. Het nadeel is dat als je een lange dag ver weg gaat je ook weer terug moet.
Om 1.00 rolde ik m'n bed in. Moe maar zeker tevreden
O ja mam, ik lees je berichten. Groetjes van ons