dag 10 weer lui dagje

3 augustus 2014 - Karlobag, Kroatië

Martin voelt zich niet lekker. Vandaag daarom maar rond het huisje gebleven. Ik ben nu wel met de kinderen In Karlobag lekker een ijsje eten. Verder vandaag zonnen, zwemmen en vanavond kaarten

1. Jeannelenderink:
    4 augustus 2014
    Hopelijk gaat het weer gauw goed met Martin, Jullie moeten meer dagen rust houden, anders komen jullie doodmoe terug. Ilse en Rob zijn gelukkig heelhouds terug. Vandaag Maandag middag zijn ze bij ons op visite geweest. Ik hoop dat mijn berichtje bij jullie aankomt. Had ik maar niet ingelogd. Vast niet goed gegaan. Te overhaast geweest. Ilse en Rob zeiden niet te weten hoe opgeheven moest worden en Joris werkt zo hard, dat durf ik niet te vragen. Waar is de OKE, nou
  2. Jeannelenderink:
    6 augustus 2014
    Hopelijk gaat het weer goed met Martin. Jullie moeten meer rust houde anderskomen jullie doodmoe terug,Ilse en Rob zijn gelukkig heelhouds terug. Vandaag Maandagmiddag Zijn ze op visite geweest. Ilse en Rob wisten niet hoe mijn inlogging opgeheven kon worden en ik durf het niet aan Joris te vragen, die werkt zo veel. Nou groetje van Pap en Mama